0/0
0 0

Medlemsservice

Vår hyggelige medlemsservice hjelper deg gjerne for at du skal få mest mulig ut av ditt medlemskap i KICKERZ! Nedenfor har vi samlet svarene på de vanligste spørsmålene. Hvordan avbestiller jeg neste pakke? Den enkleste og raskeste måten å avbestille neste pakke på er å besøke Foreldrehjørnet. Du oppretter enkelt en konto første gang, med din e-post adresse og ditt medlemsnummer, og logger inn. Du kan også ringe vår servicetelefon på telefonnummer 815 44 065, hele døgnet. Hvordan går jeg fram hvis jeg vil endre noe eller avslutte et medlemskap? Vårt mål i Kickerz er å gi barnet ditt økt leseglede og utvikle kreativitet og nysgjerrighet. For at du og barnet ditt skal få mest mulig ut av medlemskapet tilbyr vi muligheten til å velge hvor ofte dere vil ha pakkene, for eksempel annenhver i stedet for hver måned. Dere kan også ta en kort pause. Kontakt vår medlemsservice på telefonnummer 51 84 54 54, så hjelper de. De kan også hjelpe til med å avslutte et medlemskap. Dersom jeg har andre spørsmål? Enklere medlemsærender som adresseendring og kontroll av ubetalte fakturaer kan du gjøre i Foreldrehjørnet. Du oppretter enkelt en konto første gang med din e-post adresse samt ditt medlemsnummer og logger inn. For andre spørsmål, kontakt vår medlemsservice på telefonnummer 51 84 54 54. Du kan også kontakte oss via e-post: post@kickerz.no, eller Facebook. Åpningstider medlemsservice: Man-tors: 08:00-17:00 Fre: 08:00-15:00 Kickerz Postboks 8054 4068 Stavanger Angrerett: Det er 14 dagers returrett på alle våre pakker. Skjemaet kan lastes ned her: Angrerettskjema